Критерії оцінювання

Критерії оцінювання
учнівської діяльності
Критерій
бали
3 бали
2 бали
1 бал
Пошукова діяльність
-  при виконанні завдань використано як рекомендовані,  так і самостійно підібрані Інтернет-ресурси;
-  робота виконана самостійно.
-  при виконанні завдань використано всі  рекомендовані  Інтернет-ресурси;
-  виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-     при виконанні завдань використано декілька рекомендованих Інтернет-ресурсів;
-     виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.

Виконання завдання
-   виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;
-   відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
-   завдання виконано в повній мірі, вчасно у визначений часовий проміжок.
-  у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-  відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами;
-  завдання виконано з невеличкою затримкою.
-  у виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
-   відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі; відсутні приклади та висновки;
-   завдання виконано з затримкою.
Розуміння завдання
-  виконана робота демонструє повне розуміння поставлених завдань;
-  точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання;
-  проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-    виконана робота демонструє часткове розуміння поставлених завдань;
-    включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;
-    проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-       виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;
-       включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;
-       зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на  запитання завдання квесту.
Творчий підхід
-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні порівняння та ґрунтовні висновки;
-       наявні міжпредметні зв’язки.
-       учнями представлені різні підходи вирішення завдання;
-       реалізовано шаблонний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні деякі висновки;
-    наявні міжпредметні зв’язки.
-       учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;
-       не реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;
-       наявні не ґрунтовні висновки;
-       відсутні міжпредметні зв’язки.
Дотримання правил віртуаль-ного спілкування
-   використана власна електронна скринька;
-   застосовані правила віртуального спілкування;
-   використано функції прикріплення файлу.
-   використана власна електронна скринька;
-   застосовані деякі правила віртуального спілкування;
-   використано функції прикріплення файлу.
-   використана не власна електронна скринька;
-   не застосовані правила віртуального спілкування;
-   не використано функції прикріплення файлу.
Робота з ІКТ
-   дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-   демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;
-   демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-   демонструється високий рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.
-   дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-   демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;
-   демонструються вміння створювати гіперпосилання;
-   демонструється середній рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.
-   дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
-   демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали  згідно вимог;
-   демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.

Формуюче оцінювання

АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ

«Асоціативний кущ» - це  схема, що складається на класній дошці або на великому аркуші паперу вчителем разом з учнями.
Така вправа дозволяє:
·  вчителю: створити ситуацію емоційного комфорту для учнів на початку уроку;  налаштувати учнів на творчість;  визначити, як учні розуміють основне поняття теми.
·  учням: вільно і відкрито міркувати над темою; активізувати свої думки; навчитися виражати свої думки точно і коротко.
Щоб організувати діяльність:
1. Напишіть ключове поняття теми на дошці та обведіть його в кільце.
2. Задайте учням запитання: «Які асоціації виникають у вас, коли ви чуєте слово «….?»
3. За допомогою методу «мозкового штурму» запишіть всі слова, що приходять в голову учням, не оцінюючи і не перефразовуючи. Не дозволяйте й іншим учням робити це.
4. Встановіть зв’язки між словами (гілками «куща»).
5. Вкажіть аспекти (напрями) проблеми, де потрібна додаткова інформація.
6. Поставте знаки питання над тими поняттями, у яких не впевнені.
7. Продовжуйте роботу поки ідеї не закінчаться.
Цю вправу можна виконувати  перед вивченням теми/проблеми, щоб отримати та оцінити попередні знання та уявлення учнів, їх помилкові судження.
Ця вправа може бути використовувана також і на етапі рефлексії, в кінці уроку/вивчення теми. Маркером іншого кольору можна доповнити або змінити щось в «кущі» який був зроблений на початку вивчення теми. Тоді явно видно, як нові знання, отримані на уроці «прирощуються»– «кущ, який росте».
 Приклад.
Вчитель пропонує учням перед вивченням теми «Казки» пригадати, що вони знають про казки, які вони бувають, хто їх складає тощо. Вчитель малює на аркуші паперу  коло (або іншу фігуру) і вписує туди слово «Казка». Поряд малює декілька пустих кіл і пропонує учням висловлювати свої ідеї та все, що вони знають про людське серце. Вчитель записує їх асоціації та ідеї, додаючи нові елементи та об’єднуючи їх, наприклад:
 
Після того, як всі ідеї закінчилися, вчитель починає пояснювати тему чи формулює Основні запитання до учнівських дослідницьких проектів. По завершенні вивчення теми вчитель знову пропонує повторити цю вправу. (Варіант 1: учні доповнюють /змінюють першу схему;  Варіант 2: учні створюють нову схему, а потім порівнюють її з першою).



Аналіз персонажу


Виберіть ту версію казки про Фарбованого Лиса, яка вам найбільше подобається.  Використовуючи графічну схему , навведену  нижче, виберіть дві характерні риси, які описують його характер.  Знайдіть приклади цієї риси у казці і дайте перелік у допоміжних колах.

Аналіз персонажу, частина II 

Зобразіть у вашій уяві те, які почуття мав персонаж упродовж всієї розповіді.  Використовуючи графічу схему, представлену нижче (початок роботи - з центру схеми), виберіть чотири види почуттів/рис, та знайдіть підтвердження їм у казці.

Аналіз персонажу, частина IIІ 

За допомогою графічних схем аналізу персонажу виберіть щонайменше 3 - 5 риси характеру або почуття, які є і у вас, які роблять вас схожими на Головного героя.  Опишіть цей зв’язок та схожі риси.  

Риса характеру або почуття

Зв'язок з вами

Працьовитість





Соромязливість





Приниження, образа





Безнадійність





Хитрість





Сміливість





 Жорстокість


Немає коментарів:

Дописати коментар